Weeping willow won't you wallow louder

2008. jag är sjuk. ack så sjuk. imorgon börjar skolan. jag kommer nog inte kunna gå.
helst. skulle jag vilja klaga så alla fick skavsår i öronen. jag tycker inte att året har börjat på ett tillfredställande sätt. ångestbringande beslut. och ren och skär ångest. för saker. som ej blivit gjorda. eller tvärtom. jag tycker jag har legat på latsidan hela lovet. ätit alldeles förmycket. jag är tydligen lika fet som min mor. dags att knipa åt.
dock åkte victor och handlade till mig idag. micromat och choklad. hoppas det känns bra att trycka i sig chokladen. så jag inte får desperata tankar om hur man på lättaste sätt kan gå ner i vikt. de tankar som aldrig går i verket.
det ser förjävligt ut i lyan. jag orkar inte städa. nix.
så nu har jag fördrivit lite tid.

Kommentarer
Postat av: köttet

för att utöka din ångest så kan jag berätta att jag var och handlade nyttigheter samt tog en lång rask promenad när du ringde.
krya på dig, skrälle!

2008-01-06 @ 23:12:51
Postat av: josefin h

sluta snacka fetto. onödig energi. jag har världens bästa tips: LAGA MAT. släng alla vitlöksbröd, färdiga pulversoppor, nudlar, schnitzlar, köttbullar etc etc. du hajar! du kommer bli slim långt före beach 2008. Laga mat, på tiden du lär dig, jag vet ju att du kan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback