Im gonna fight this fight, to try to get out of here.

63434-201

hej.

Sportlovet sprangiväg så snabbt att jag knappt hann känna mig ledig. Självklart beror det på att ansökningsveckan. Är den här veckan. Nu sitter jag upp till öronen av ångest. sån där prestationsångest. Dock har jag skrivit mitt personliga brev och det blev mot förmodan rätt bra. jag tycker att det är otroligt jobbigt att försöka övertyga någon om att just jag ska ha en plats. på en skola, jobb eller vad det nu kan vara. på torsdag är det över. det värsta.
Förhoppningsvis blir jag kallad till intervju. då får jag åka utomlands whoho. om jag får en plats så flyttar jag. från detta ställe. skulle vara otroligt skönt. börja om lite.

annars är nog livet rätt gott. förutom disken i köket. jag ska åka hem till min syster, i nya lyan. har inte vart där än. hon ska bjuda på mat och jag ska låna hennes telefon. det blir nog soft.
nu ska jag fortsätta översätta mitt brev.

63434-200

ha det fint symaskin.


Kommentarer
Postat av: egoflow

ha det fint symaskin? hehe

giant bunny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback