Liverpool

Nu sitter jag här, igen. nyduschad och därmed ren.
Jag hittade just en gömma nikotin vilket gjorde mig glad, för jag trodde v tagit med sig allt. jag har ju mina cigaretter men, den såkallade smooth taste, level tilltalade inte mig. eftersom frans hade slut på L&M. frans är riktigt trevlig tycker jag, jag har vart där två gånger denna veckan, och han frågar varje gång en massa om skolan och om jag känner mig ensam nu när jag inte är med den där andra tjejen. dvs hanna. som är på screen. ja jag känner mig ensam. men jag överlever. jag har haft en hektisk vecka, med ansökning och diverse problem angående det. och målning av labb samt en nypåbörjad målning. Jag har skickat in min ansökning och jag antar att det gick bra. lite skrattretande att jag inte är säker, men det där var så komplicerat att det vore konstigt att det var så enkelt. hur som helst kostade det mig 70 kr. tur att jag inte valde fler skolor för då skulle det bli dyrare. 70 kr per val. labbet är fortfarande lite rosa, eftersom jag kände mig fruktansvärt omotiverad dagen till ära, träningsvärk. om det har med målningen eller hanna ws massage vet jag inte. ont gör det iaf. hur som helst känner jag mig lättad att det värsta är avklarat. min linjeansvarig Jens salamander skrev en jättefin rekomendation. trodde inte han var kapabel till sådan beröm. jag blev otroligt glad, det ska jag läsa varje gång jag får en pinne i hjulet.

victor är på kent. som spelar på läkerol arena idag. haha. jag tycker att kent är överskattat. jag gillar bara några låtar, eller de första skivorna. men jag hoppas han får kul iaf.
jag håller på att kreverar av hunger eftersom jag inte åt någon frukost och bara åt lite pommes frites till lunch. som jag delade med några klasskompisar. undrar vad jag ska äta? yoghurt kanske. haha. så lite disk som möjligt. vi har väl inga tallrikar kvar för alla står staplade, skitiga på diskbänken. fortfarande. katastrof. besticken och glasen är iaf diskade haha.

nä hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback