Rise and Shine.

Jag tog mig nyligen upp ur sängen. efter några timmars orolig sömn. jag lyckades aldrig riktigt somna om efter v's avfärd. jag drömde otäcka drömmar som jag fortfarande känner obehagskänsla av. jag blir så less på mig själv. varför kan jag inte vakna med gasen i botten och göra allt jobbigt utan att känna att det är jobbigt. det kommer väl. jag känner mig åtminstonde frisk dagen till ära.
det är påsklov nu, hade vi inte nyss sprotlov? det här lovet skulle jag kunna vara utan. dagens to do lista är: 1. äta frukost. 2. diska. 3. städa. 4. måla klart linneas porträtt. 5. kanske göra sig ordning. 6. påskmiddag hos mor och far. 7. förfest någonstans med linda och kärstin.

nu har jag skrivit av mig omotivationen och obehaget. så kanske det kan bli en någolunda strukturerad dag.
igår var jag med josefin. det var trevligt. vi var på stan och jag slösade pengar. dock inte på mig själv. på lyan och robban.

hejdå. glad påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback