snark.

Jag känner mig så trött. Hade problem med sömnen inatt. Somnade in runt 4-5 tiden. Kanske slumrade lite genomskinligt innan. Victor kom och la sig runt halv 4. Hur orkar han sitta uppe och glo på dattan. Tänkte jag där jag låg och höll mig om magen, som krampade. Skippa middagen är ingen hit. Men vi orkade inte laga någon mat och fixade en macka ist.

Idag vaknade victor med tuppen och gick upp och tillagade frukost till mig, jag som hade pms-dampat på honom under natten, var jag värd frukost på sängen? han tyckte det. Han är snäll. Hjärtegull. Vi hängde hemma ett tag, sen gick vi ner på stan till Tommi (och Malin, fast hon var inte hemma.) Dom spelade tv-spel. Jag drack kaffe och åt glass, tittade på. Rätt underhållande. Då. Sen gick jag ner på stan med linda. Shoppade lite. En shockrosa elefant- vattenkanna, te-muggar, en duk och en klännig.
Vi fick även en ny soffa + fåtölj idag. fresh. Passar utmärkt här i hemmet. Skönt och bli av med den andra, hårda samt gräsliga soffan. Nu känner jag mig färdig med lyan.
Efter soffbubbandet åkte vi till södergrillen och inhandlade kebab. Tommis önskemål. Det var nog ett bättre alternativ än max. De två männen har sedan dess suttit och gnetat ishockey-spel på vårat nyvunna xbox.
Nu känner jag att jag gjort en redogörelse över dagen. Så onödigt. Vem bryr sig, jag tror jag ger upp det här.
Bara tidsfördriv anyway.

hejda hejda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback