kort sammanfattning.

Sommarlovet var langt. Flytten gick bra. Vi bor nu i ett stort hus i Georgian Quarter i utkanten av city centre. Underbart typiskt gammalt engelskt bostadsomrade, fina 1800tals hus. Har nara till skolan for tillfallet men flyttar snart till det nya praktexemplaret. Som om jag ska vara arlig, jag ej gatt och tittat narmre pa, sedan jag av misstag gick forbi den nar jag var har forsta gangen for att titta pa lyan. Liverpool ar en bra stad, tycker jag. Har hort manga daliga saker om den men har nastan inte satt nanting som starker dem.

Jag ar nu sjuk. Tog en taxi ned till Walk-in centre idag. vantade i en timme. Fick mitt recept sa jag kunde hamta min medicin. Den sjukdommen jag drabbats av ar halsfluss. Men nu plagast jag endast av biverkningar av medicinen. Illamande/starkahungerskanslor. Ej en bra kombination.

Victor jobbar natt i natt, jag saknar den saten. Tur att jag har mina tva svin som sallskap. Sa sota. Dom ar 8.5 veckor gamla, fick dem i sondags av min polare Anthony. De har just blivit modiga nog att ga ut ur sitt kartong hus pa dagtid. Jag ar sa stolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback